„…całą robotę nad wizerunkiem Kościoła odwalają świeccy, którzy lepiej rozumieją popkulturę i nowoczesne media. Za pomocą metod, które można nazwać partyzanckimi”.
Scenariusz zazwyczaj jest podobny jak w wypadku akcji „Nie wstydzę się Jezusa” – której mottem jest cytat z Ewangelii św. Mateusza: „Kto się mnie zaprze przed ludźmi, tego zaprę się i ja przed moim Ojcem” – zorganizowanej przez krakowskie stowarzyszenie Krucjata Młodych.
Do momentu, gdy organizatorom udało się pozyskać Agnieszkę Radwańską, wiedzieli o niej tylko zainteresowani. Kiedy informacja o zaangażowaniu tenisistki poszła w świat, natychmiast poinformowały o niej wszystkie media. Potem okazało się, że Jezusa nie wstydzą się też: piłkarz Kuba Błaszczykowski, Basińscy z Mumio czy znani dziennikarze Ziemiec i Babiarz, dzięki którym akcja zyskała popularność. A breloczki z napisem „Nie wstydzę się Jezusa” noszą już tysiące osób.
Źródło: Newsweek.pl