Francuskie stowarzyszenie Avenir de la Culture rozpoczęło protest przeciwko emisji reklamy firmy Renault, promującej „małżeństwa” homoseksualne.
Stowarzyszenie przygotowało petycję, która została skierowana do przewodniczącego francuskiej Wyższej Rady Audiowizualnej (CSA). O proteście poinformowane zostały również władze Renault oraz minister przemysłu w rządzie Francji.
To nie pierwszy przypadek jawnej promocji wyuzdania i homoseksualizmu ze strony tego koncernu. W 2008 r. Renault opublikowało materiał promocyjny, w którym syn podróżując w nocy po mieście samochodem, spotyka swojego ojca noszącego kobiecy strój i perukę, po czym proponuje mu wspólną zabawę.
Renault intensywnie angażuje się także w propagowanie seksu i antykoncepcji wśród młodzieży. W 2010 r. wyprodukowano klip reklamujący jeden z modeli auta, w którym babcia podkrada prezerwatywę, która przez przypadek wypadła z torebki jej wnuczki.
avenirdelaculture.fr