USA: antyaborcyjne reklamy w telewizji muzycznej

2009-01-07 00:00:00

Od początku roku w amerykańskich stacjach telewizyjnych MTV i BET nadawane są antyaborcyjne reklamy. Migawki sfinansowała chrześcijańska organizacja non-profit VirtueMedia. Podczas pięciotygodniowego okresu próbnego emisji do stowarzyszenia zgłosiło się niemal 22 tys. kobiet z prośbą o pomoc. Autorzy pomysłu szacują, że inicjatywa uratowała życie ok. 11 tys. dzieci.

Reklamy skierowane są do kobiet, które stanęły w obliczu niechcianej ciąży. Wskazują miejsca, gdzie mogą one szukać pomocy – powiedział założyciel VirtueMedia, Tom Peterson w rozmowie z agencją CNA. – Niektóre reklamy pokazują kobietom, które dokonały już aborcji, drogę do znalezienia nowej nadziei. Inne nauczają, że życie jest święte – dodał.

Autorzy pomysłu wskazują, iż czas poświąteczny jest idealny do emisji spotów o takiej treści. To w okresie zimowym najwięcej kobiet zachodzi w ciążę. Większa jest także – i tak już niemała – oglądalność telewizji. Jak czytamy na stronie internetowej stowarzyszenia, przeciętny Amerykanin spędza przed telewizorem pięć godzin. Długość reklam oglądanych przez niego w ciągu życia szacuje się na cztery lata.

Stowarzyszenie VirtueMedia wybrało stacje MTV i BET, gdyż te są najpopularniejsze wśród młodzieży w wieku 18-24 lat. Kampania reklamowa potrwa do marca br.

Źródło: KAI
Kierowani umiłowaniem Boga i Ojczyzny, a także odpowiedzialnością za losy Rzeczypospolitej i Narodu Polskiego, z pełnym przekonaniem wołamy: przestrzegamy wszystkich katolików przed głosowaniem w II turze wyborów prezydenckich na Rafała Trzaskowskiego!
W dniach 13-14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja pn. „Wiara i nauka w dobie sekularyzacji”, odwołująca się do najnowszych badań naukowych, dzięki którym więcej dowiemy się o istnieniu inteligentnego projektu, będącego alternatywnym – w stosunku do ewolucjonizmu darwinowskiego – wyjaśnieniem powstania świata. Bazujący na latach analiz i badań naukowcy pokażą nam, jak krucha jest teoria Darwina, akceptowana przez zwolenników materialistycznej i ateistycznej wizji poznania świata.
W sobotę 10 maja w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona problemowi, jaki nazwał i badał śp. Krzysztof Karoń. "Jak pokonać antykulturę?" - to pytanie, na które odpowiedzi szukałi prelegenci i uczestnicy dyskusji, widzący zagrożenia płynące na społeczeństwa państw rozwiniętych w XXI wieku.
Czekają nas jeszcze wyższe ceny energii i paliw. Na przedsiębiorców, kierowców, rolników już szykuje się nowe podatki i opłaty oraz restrykcje... Czy w Zielonym Ładzie jakkolwiek chodzi o ekologię, a także, czy po wyborach tutejsze władze przyspieszą jego wdrażanie – odpowiedzą eksperci – goście Klubu Stańczyka w Warszawie, już w najbliższy piątek 23 maja o godzinie 18:00.
Wszystkich Państwa serdecznie zapraszamy na wyjątkowy odcinek programu Prawy Prosty Plus, prowadzonego przez red. Łukasza Karpiela (PCh24.pl). Tym razem realizujemy go z udziałem publiczności i z możliwością zadania pytań naszym prelegentom. Spotkanie to odbędzie się już w najbliższą środę 21 maja w sali konferencyjnej Hotelu „Miodosytnia” w Krakowie.