USA: reklama pro-life rozwścieczyła feministki

2010-02-03 00:00:00
USA: reklama pro-life rozwścieczyła feministki

Organizacje feministyczne zaostrzają protesty przeciwko wyemitowaniu antyaborcyjnej i prorodzinnej reklamy podczas transmisji największego wydarzenia sportowego w Stanach Zjednoczonych – finału Super Bowl. Kilkadziesiąt stowarzyszeń domaga się od kierownictwa telewizji CBS, by zrezygnowała z pokazywania spotu z gwiazdą futbolu Timem Tebowem w roli głównej – informuje „Nasz Dziennik”.

Amerykańska organizacja prorodzinna Focus on the Family zdecydowała, że na finał Super Bowl nakręci dwa krótkie filmy, których celem będzie uświadomienie społeczeństwu, czym jest aborcja i jakie są jej konsekwencje – czytamy w dzienniku. W jednym ze spotów wystąpić ma gwiazda amerykańskiego futbolu Tim Tebow. Sportowiec, który nie kryje chrześcijańskiego światopoglądu, ma opowiedzieć historię swoich narodzin.

Tebow przyszedł na świat, mimo że lekarze namawiali jego matkę do aborcji, strasząc ją, że dziecko urodzi się martwe, a poród pogorszy jej zdrowie. Wbrew prognozom medyków Tim Tebow urodził się zupełnie zdrowy, co więcej jest jednym z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich sportowców.

Projekt spotów spotkał się z dużym odzewem Amerykanów. Organizacji Focus on the Family udało się zebrać kwotę, która pozwoli na ich emisję podczas transmisji największego wydarzenia sportowego w USA – finału Super Bowl, który kończy sezon zawodowego futbolu amerykańskiego. Choć koszty 30-sekundowej reklamy w tym najlepszym czasie antenowym są niebagatelne (nawet 3,2 mln USD), to przedstawiciele stowarzyszenia podkreślają, że warto to zrobić, bo przekaz na pewno zostanie zauważony – czytamy w „NDz”.

Zarząd telewizji CBS zgodził się na emisję spotu. Będzie on pokazywany zarówno w telewizji, jak i na stadionowych telebimach.

Mimo że produkcja spotów jeszcze nie została ukończona organizacje feministyczne i proaborcyjne rozpoczęły protesty przeciwko emisji tych filmów. "Wzywamy CBS do natychmiastowego anulowania tej reklamy i odrzucania innych reklam promowanych przez Focus on the Family" – napisały członkinie organizacji Media Center Women. Do protestów feministek przyłączyli się aktywiści homoseksualni. Władze telewizji CBS odmówiły bowiem emisji reklamy internetowego serwisu randkowego dla homoseksualistów, która pokazywała dwóch mężczyzn całujących się podczas wspólnego oglądania meczu.

W akcję organizacji Focus on the Family zaangażowała się natomiast była kandydatka na wiceprezydenta USA Sarah Palin. "Działajcie w dobrej sprawie. Nie uginajcie się pod presją. Miejcie kręgosłup i wyemitujcie te reklamy" – napisała do szefostwa CBS na internetowym portalu społecznościowym Facebook.

Źródło: „Nasz Dziennik”
– Polska nie zginie, o ile przyjmie Chrystusa za Króla w całym tego słowa znaczeniu: jeżeli się podporządkuje pod Prawo Boże, pod prawo Jego Miłości. Inaczej, Moje dziecko, nie ostoi się – usłyszała podczas jednego z objawień Rozalia Celakówna, polska mistyczka żyjąca w pierwszej połowie XX w. Między innymi o treści tego objawienia i misji, którą otrzymała ta wizjonerka, możemy przeczytać w książce Proroctwa nie lekceważcie! Przepowiednie dla Polski autorstwa Pawła Kota i Adama Kowalika.
Jak wygląda sytuacja obrony życia w Polsce? O tym debatowano w warszawskim Klubie Stańczyka podczas konferencji zorganizowanej przez Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Księdza Piotra Skargi, wskazując na szerokie spektrum problemu: od cywilizacyjnego, aż po głęboko duchowe.
Klub Polonia Christiana w Krakowie oraz Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. Księdza Piotra Skargi zapraszają na wyjątkową i niezwykle ważną konferencję pt. „Czy Polsce grozi kolejny rozbiór?”. Wydarzenie to jest organizowane w związku z 230. rocznicą III rozbioru Polski, który na 123 lata wymazał naszą Ojczyznę z map świata.
– Kult Świętej Rodziny przychodzi w samą porę, aby leczyć rany zadane rodzinom chrześcijańskim przez ducha tego świata – pisał już ponad sto lat temu katolicki misjonarz i nauczyciel ks. Jan Berthier. Ponieważ słowa te nie straciły nic na swojej aktualności, a kryzys rodzin niestety wciąż się pogłębia, Stowarzyszenie Ks. Piotra Skargi postanowiło zorganizować kampanię „Najświętsza Rodzino, bądź naszą obroną!”
Każdy ma prawo do życia! W dobie najniższego w historii poziomu dzietności w Polsce, konieczne jest głośne przypomnienie, że każde życie jest bezcenne i wymaga opieki, a samo rodzicielstwo promocji!