Ofiarowaliśmy Maryi 1000 białych róż! Druga edycja kampanii „Niepokalane Serce Maryi, powierzam Tobie moje życie!”

październik 2020
Ofiarowaliśmy Maryi 1000 białych róż! Druga edycja kampanii „Niepokalane Serce Maryi, powierzam Tobie moje życie!”

Ofiarowaliśmy Maryi 1000 białych róż! Druga edycja kampanii „Niepokalane Serce Maryi, powierzam Tobie moje życie!”

6 października w imieniu wszystkich uczestników kampanii ofiarowaliśmy w Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej w Fatimie piękny bukiet w wiklinowym koszu, złożony z dokładnie tysiąca białych róż. To owoc ofiarności naszych Przyjaciół, którzy odpowiedzieli na wezwanie Matki Bożej i wzięli udział w tegorocznej edycji kampanii „Niepokalane Serce Maryi, powierzam Tobie moje życie!”, organizowanej przez Stowarzyszenie Księdza Piotra Skargi.

Maryja powiedziała o ludziach, którzy przyjmą nabożeństwo do Jej Niepokalanego Serca: Te dusze będą przez Boga kochane, jak kwiaty przeze Mnie postawione dla ozdoby Jego tronu. To dlatego właśnie tym symbolem chcieliśmy uwielbić Maryję w miejscu Jej Objawień i wynagrodzić Jej za postawę katolików obojętnych wobec swojej wiary i łamiących Boże przykazania, a także za coraz częstsze w ostatnim czasie profanacje i bluźnierstwa skierowane przeciwko Matce Boże oraz Jej Synowi.

To druga edycja kampanii „Niepokalane Serce Maryi, powierzam Tobie moje życie!”. Po raz pierwszy przypominaliśmy Polakom o tym szczególnym przymiocie Matki Bożej w 2018 roku, wysyłając obrazy z wizerunkiem Niepokalanego Serca Maryi. Na jego odwrocie umieszczony został Akt Ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez ręce Maryi. Po odmówieniu Aktu, każdy uczestnik kampanii mógł go podpisać swoim imieniem i nazwiskiem.

Tym razem dotarliśmy do ponad 300 000 polskich domów. W imieniu wszystkich Dobrodziejów, którzy zdecydowali się wziąć udział w naszej kampanii, złożyliśmy bukiet z tysiąca białych róż w portugalskiej Fatimie, u stóp słynącej cudami figury Matki Bożej, w przededniu kolejnej rocznicy ostatniego z Objawień Fatimskich, obchodzonej 13 października.
Zobacz inne kampanie Stowarzyszenia i Instytutu