Nasze kampanie
 
Kampanie społeczne w Internecie

Ostatni czas obfitował w wiele oburzających wydarzeń w przestrzeni publicznej. Dlatego naszą odpowiedzią były kampanie społeczne w internecie.

Akcja Dmowski zostaje wyraża sprzeciw wobec postulowanej przez skrajną lewicę zmiany nazwy ronda Dmowskiego w centrum Warszawy na „rondo Praw Kobiet”. Dotychczas poparło ją 12 tysięcy internautów.

Kampania Dość chrystianofobii! odnosi się natomiast do skandalicznych słów posłanki na Sejm RP, obrażających pamięć chrześcijan zamordowanych w styczniu tego roku w Etiopii. W tym przypadku udało się zgromadzić ok. 6 tysięcy podpisów.

Z największym odzewem spotkała się natomiast akcja Stop segregacji, czyli protest przeciwko dyskryminacji osób, które nie chcą poddać się szczepieniom przeciwko COVID-19. Pod tym apelem podpisało się aż 25 tysięcy osób.